IKLAN

Sunday, 27 April 2014

GaYa AnAk-AnAk MaKaN AyAm



Tengah hari nie 27 April 2014 (Ahad) kami menjamu selera di Islamic Kitchen di Bandar Baru Bangi, Seksyen 8. Sebelum nie pun kami sekeluarga pernah datang makan di sini. Memang sedap makanan kat sini serta keadaan restorannyer pun bersih dan selesa.



Oh, tidal ! Ader tangan gebu yang ingin mengambil ayam nie ... hihiii
Tangan A'shadieeyah ler yang tak sabar-sabar nak ambik ayam tuu.



Gambar sebelah kiri, makanan abah dan gambar sebelah kiri pulak air Ahmadenijad. Yummyyy memang sedap sangat. 



Wow, nie pulak nasi kerabu kepunyaan ummi. Tengoklah kat tengah-tengah nasi tu terpacak ikan masin. 



Tengok laa gaya Ahmadenijad dan A'shadieeyah yang sedang menikmati ayam. Errrmmmm... comotnyer muka anak ummi nie hihihiiii...
Habis jer makan ayam, adik A'shadieeyah nak pulak puding. Makan puding laa pulak, tapi dia bukannya makan sangat pun. Abah dan ummi laa yang kena habiskan. 
Puas hati makan kat sini memang berbaloi. Jom mai sini makan  : )






Sunday, 20 April 2014

KeNapa NeW YoRK ????



OOooo… Kenapa Tok Piah dan New York, entah laaa tak tanya lak dengan tauke kedai nie kenapa. Kedai nie ialah ' My Rice Restaurant' yang terletak di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, Selangor. Hujan membasahi Bandar Baru Bangi, terasa sejuk udara yang segar selepas disirami air hujan. Setelah membeli barang elektrik di kedai yang berhampiran dengan restoran nie, kami pun singgah laa menjamu selera tengah hari di sini. Ini pertama kali kami singgah di sini, memang berbaloi dan makanannyer pun sedap : )


20 April 2014
'MY RICE RESTAURANT'



Memilih menu dan sibuk jer nak menulis si abang tu hihiii



Air kami dah sampai diorder, air tembikai dan teh o ais. Sedapnyer air ais, pembasah tekak yang kehausan hihiii



Kuew tiaw goreng kepunyaan Ahmadenijad dan A'shadieeyah.




Nasi Arab daging nie ummi punyer, abah lak pesan nasi arab ayam. Makanan kat sini memang sedap dan harga pun berpatutan : )


Selamat menjamu selera di restoran nie : )








Thursday, 17 April 2014

LaMaN ~ Steak & Bar-B-Que ~




17 April 2014 (Khamis)
Malam nie kami mencuba pula makanan di 'LAMAN GRILL'.






Air sudah sampai, berebut pulak adik dan abang nie nak rasa air adik A'shadieeyah.



Makanan adik A'shadieeyah dan abang Ahmadenijad dah sampai, selamat menjamu menjamu selera. Bukan main lagi besar mulut Ahmadenijad tuu hiiihiii. Adik pulak sibuk dengan udangnyer ; )



Ini pula makanan yang di pesan oleh abah, sedapnyer, memang sedap ; )



Spagetti Ahmadenijad nie pun sedap, sampai habis dibelasahnyer ; )



Ikan salmon nie pula kepunyaan ummi tapi sering dikebas oleh Ahmadenijad. Sedap sangat salmon nie yummmy…. 



Habis sudah makanan yang dipesan, kenyang… tak larat lak nak minum air nie : ) tapi habis jua akhirnya ; )
Makanan kat sini memang sedap dan sangat berbaloi makan kat sini. Suasana dalam restoran sangat selesa dan bersih.



Selamat Menjamu Selera di Laman Grill ; )