IKLAN

Thursday, 24 February 2011

Ahmadenijad MaNDi-MaNdA





Pada 10 Februari 2011, genap la Ahmadenijad 2 tahun 7 bulan. Aktiviti yang Ahmadenijad suka ialah mandi. Ahmadenijad memang suka mandi...kadang-kala pada peringkat awal memang laa ada jugak masa malas dia tak nak mandi. Tapi bila dah kena air sikit...ermmm memang tak nak berhenti dari mandi. Lihat laaa aksi-aksi dari gambar Ahmadenijad yang sedang mandi kat halaman di luar rumah kami.

Amboi serononknyer dia mandi...
Ahmadenijad nie pulak suka sangat main sabun ketika mandi. Asyik-asyik kerjanya shampoo rambut jer.
Aduhhh... pokai laaa macam nie, asyik nak beli sabun mandi dan shampoo... : )

Bukan main lagi aksi Ahmadenijad mandi nie...hahaaa



Dah mandi niee..susah laaa nak berhenti. Memang lama laaa Ahmadenijad berendam dan sambil tuuu dia pun menyanyi laa...

Ambik shampoo dan sapu pada rambut hingga berbuih kemudian buat jadi macam tanduk... ultraman katanyer..kuiikuiiii...tak jadi pun tanduknyer


2 comments:

Ruziawati Yusof said...

comel sgt tgk dia senyum2 gitu.. sweet! seronok dpt main air tu!

Cho Zila said...

ala lama tak tengok ahmadenijadni.. ingat akak lagi selalu kat fotopages