IKLAN

Monday, 12 March 2012

BaNgi RaBBiT FaRm


'Bangi Rabbit Farm', terkejut juga bila suami kata nak bawa Ahmadenijad ke sana. Sejak bila pulak tempat arnab nie ada, saya pun tak tahu. Macam tak percaya lak, tapi memang ada...heehee. Bayaran dikenakan hanya RM 3.00 seorang. Kami ke sana dah lewat petang iaitu dalam pukul 6.00 petang. Pada mulanya nak pergi awal, keadaan cuaca masih lagi panas. Jadi kami ke sana lewat petang sedikit.

Ahmadenijad suka sangat dengan arnab, A'shadieeyah pun suka juga : )

Ahmadenijad memang seronok sangat, berkejar-kejaran dia dengan arnab...hahaaa. Malah, ayam yang ada kat situ pun dikejarnya. Arnab di sini pun comel-comel semuanya dan ada pelbagai warna dari hitam ke putih dan bertompok-tompok pun ada. 

Ahmadenijad bukan saja seronok bermain dengan arnab tapi uncle yang jaga tempat nie pun dia suka juga. Bila Ahmadenijad panggil 'uncle', uncle tu kata panggil 'tok' . Panggil ' Tok Rabbit' katanya : ) 


 
Tengok laa gaya Ahmadenijad, dia memberi arnab tu makan daun-daun rumput yang diberikan oleh 'Tok Rabbit' kepada Ahmadenijad.

Semasa kami hendak pulang, hujan renyai-renyai membasahi bumi, udara sejuk menerpa kulit dan terasa nyaman. Kami pun pulang ke rumah... seronoknyer Ahmadenijad dapat bermain dengan arnab. 



No comments: