IKLAN

Saturday, 28 February 2015

CeNDoL BaKaR ~ TeRaS JeRnanG


Hari nie (19 Februari 2015) kami jalan-jalan sajer-sajer nak survey rumah. Penat-penat gi laa makan kat tempat biasa di Restoran Kembangan Paradise. Saya pun dah pernah cerita dan upload gambar tentang restoran nie. Makanan sedap dan harga berpatutan serta tempat bersih dan cantik : )

Air longan yang menjadi kegemaran kami, buah longan memang habis kena belasah dengan si kecik A'shadieeyah. 

Kami : )

Nasi goreng dan mee hoon goreng : )


Nasi kerabu menjadi pilihanku : )


Petangnya tiba-tiba lak teringin nak makan cendol petang-petang hari nie : ) Cuaca panas-panas macam nie memang sedap laa kalau tekak sejuk jer kan makan cendol hihiii

Tanggal 19 Februari 2015 (Selasa)  gi jugak mencuba di gerai CENDOL BAKAR di Teras Jernang.



Kat kedai niee laa kami makan cendol bakar : )




Cendol jagung menjadi pilihanku, memang sedap : )



Hadapan kedai Cendol Bakar di Teras Jernang


Dah kenyang kita balik la pulak yer anak-anak.

Hahahaaa... keesokkannya 20 Februari 2015, datang lagi kat sini dengan mak mertua dan kak ipar pula yer.


Ahmadenijad dengan laksanya dan asha dengan cendol pulak.



Ini pula ialah ABCD   Air Batu Cendol Durian hihiiii...(cendol durian). Sungguh menyelerakan sangat dengan rasa duriannya.



Tak kan tak kenal kot nie apa, hihiii apa lagi laksa kegemaranku laa : )

Jangan lupa cuba makanan kat sini yer, menu utama cendol : ) mai jangan tak mai hihiiii


A'shadieeyah monyok jer penat dan baru bangun tidur, pada  4 April 2015 (Sabtu) kami ke sini lagi : )











No comments: