IKLAN

Thursday, 27 November 2008

AHMADENIJAD AL-HARITS BIN AHMAD JEFFRIDIN BIN MAT JAIH@JAIS

Ahmadenijad tengah nyeyak tidur...

Saat yang paling saya suka ketika nak ambil gambar Ahmadenijad ialah ketika dia nyeyak sangat tidur, entah la kenapa... mungkin kerana ketika dia sedang tidur kita merasa sangat kesian dan sayu tengok muka dia tuuu, betul tak? Ahmadenijad tak banyak ragam ketika tidur, kalau dia mengantuk sangat dia akan tidur jer atau nak didodoikan sekejap.


Saat pilu dan sedih, menangislah Ahmadenijad... nangis nak susu tuuu

Ahmadinejad nie, suka la menangis kuat-kuat ketika nak susu jer. Semasa di dalam pantang, kalau lambat dapat susu punya la kuat dia menangis, terkejar-kejar lak nak bagi susu. Tapi, sejak dia dah berusia 3 bulan, menangis kuat-kuat tu dah kurang, bertukar kepada menangis mengada-ngada jer bunyi nyer.


1 comment:

sha said...

Hi imie, bestnyer imie pun dah bukak blog gak. Nanti imie tambahla ruang untuk mesej. Imie boleh masuk kat http://www.shoutmix.com/main/