IKLAN

Monday, 2 April 2012

Tok & Nenek kpd AhMaDeNiJaD BaLik KaMpuNg

Kedatangan Tok & Nenek kepada Ahmadenijad & A'shadieeyah pada 4 Mac 2012 sangat menggembirakan Ahmadenijad. Semakin manja laa A'shadieeyah dan Ahmadenijad...hehee

Sepanjang tok dan nenek di sini bersama Ahmadenijad, sempat laa juga bawa tok dan nenek jalan-jalan ke Melaka, Bukit Tinggi, Kuala Gandah, kompleks membeli-belah dan beberapa tempat menarik. Semoga menjadi kenangan buat Ahmadenijad ketika bersama tok dan nenek.

A'shadieeyah Hafthah berusia 9 bulan ketika bersama nenek. A'shadieeyah dah laju sangat merangkak dan pandai pulak bertepuk tangan bila kita nyanyi lagu 'tepuk amai-amai'.


Pada 31 Mac 2012 (Sabtu), tok & nenek Ahmadenijad dah nak balik ke Kuching. Kami hantar tok & nenek ke LCCT. Terima kasih kepada tok dan nenek sebab jaga Ahmadenijad dan adik A'shadieeyah. Di bawah beberapa keping gambar semasa di LCCT.


A'shadieeyah nak lepas bermain, tak nak dipegang. Mengamuk dia di pegang, isshh...isshh anak dara nie. Kalau menyusu botol, malas sangat nak pegang botol. Tangannya kalau pegang botol asyik tarik botol susu dari mulutnya. Kalau ummi pegang botol susu, tangannya asyik dok garu-garu rambut dan telinganya jer : )


Keluar jer dari kereta, tok ambil troli dan Ahmadenijad terus duduk kat depan tu. Tok nak letak barang pun payah. Tengok laa gayanya bukan main lagi...hehee