IKLAN

Saturday, 19 October 2013

JaLaN-JaLaN Di IKEA - ReStOraN SaMBaL HiJaU

Hujung minggu nie (19 Oktober 2013 : Sabtu) cadangnya nak ke IKEA. Bila tiba waktunya, alhamdulillah sampai jua kami di sana. Hanya mencuci mata dan membeli sikit barang di sana. Tiba di sana sekitar jam 12 tengah hari. Ramai jugak pengunjung yang datang ke sini.



Semua yang ader kat situ nak dimain… sudah, sudah, sudah….. tak der duit syiling dah ummi dan abah nie heeheheehee...


Kami singgah pulak di TOYSRUS di Ikano Power Centre, tengok mainan ; )




A'shadieeyah memilih barang-barangnya. Amboi, tengok kat tangan sebelah kiri tu dah pilih beg bekas botol air warna merah jambu!  heheheee. Sampai terteleng kepala A'shadieeyah tengok kuda kayu tu ( gambar kanan ).



Bukan main lagi anak dara nie berjalan bawak beg botol air yang baru tuuu hihiii.

Sekitar jam 3 petang, kami singgah makan di Restoran Sambal Hijau. Restoran nie terletak di Kampung Sungai Penchala. Makanan kat sini memang sedap. Terdapat pelbagai aneka pilihan makanan di sini. Rasa pun memang sedap, dan harga pun murah.



Ummi punyer yer hihiiii



Bukan main lagi Ahmadenijad menyedut air minuman nyer tuuu hihiiii. Jus oren, nasi dan ikan keli tu ummi punyer yer Ahmadenijad ; )



Restoran Sambal Hijau.



Sampai kat rumah, makan pulak karipap yang dibeli di IKEA hihiii…karipap di IKEA nie memang terbaik laaa…   ;  )




No comments: