IKLAN

Friday, 16 January 2015

IKan BaKaR


Malam nie pada 16 Januari 2014 (Jumaat), ajak mak ayah menjamu selera kat Restoran Tok Bali ~Ikan Bakar~ di Jalan Bangi. Pertama kali jejak ke sini dan rasa makanan kat sini pun sedap dan harga berpatutan. 



Medan Ikan Bakar ~ Restoran Tok Bali 



Sup sayur, kailan ikan masin dan ikan bakar. Semuanya sedap-sedap belaka ; )



Udang bersalut tepung.



Tom yam campur. 



Ahmadenijad maken mee goreng, makanan kegemaran dia hihiii...



A'shadieeyah yang tumpahkan air kena kat ummi... huhuuuu
Selesai makan, memang puas hati sebab harga berpatutan dan sedap : )





5 comments:

CT Humairah said...

boleh cuba ni.. masa mula2 ana ikan bakar bukak dekat roundabout tu mcm nak try sbb da penah makan kat kuantan.. tp smpai skarang x penah pi hahaha.. apa landmark yg dekat kak..? mak ayah suka ni ikan bakar hehe.. taip tok bali aje kat waze kuar dak.. jangan kuar bali indon =P

ros_reeza said...

Sedapnya kak.. Ni yang rasa nak pi makan jugak ni!

miesha said...

~CT Humairah~
landmark neer kat tempt orang memancing ikan di kolam jalan reko : )

miesha said...

~ros_reeza~
sedap. boleh la gi cuba yer : )

Jari Manis said...

Klau miesha bg landmark tu mcm susah je nk cari kolam ikan jln reko tu. teringin gak nk try