IKLAN

Friday, 27 March 2015

Festival ~ Ahmadenijad dan Kuda

Malam nie 27 Mac 2015 (Jumaat), bawa anak-anak ke Festival Sanjungan Satria di UKM. Lihat jer aksi anak-anak melalui gambar nie, gembira sangat maklumlah baru jumpa dengan ummi yang seminggu berkursus.




 A'shadieeyah yang memang suka sangat makan aiskrim. Dibelakang A'shadieeyah tu ialah pentas karnival nie. 

Makan char kuew tiew jer yer : )


 Muka tak sabar nak naik kuda hihiii : )



 A'shadieeyah pula tak sabar nak buka buku yang dibelinya dengan abah.


Muka gembira dan takut jer bila naik kuda. 


 Kuda nie memang besar dan tinggi, mula-mula Ahmadenijad takut jer. Tapi lama-lama ok jugak laa dia hilang takutnya.

Seronok Ahmadenijad nie, lepas naik kuda kami sekeluarga naik kereta kuda pula. Pusing-pusing kat tempat letak kereta berulang-ulang kali hihii dan memang puas hati laa dengan kadar bayaran pun murah : )







2 comments:

Jari Manis said...

berani nya Ahmadenijad tunggang kuda tu...autie tunggang gak...baru jalan sikit dah gayat

miesha said...

JM
Ahmadenijad takut jugak tuu
Ahmadenijad tgk gambar JM naik kuda, dia pun nak naik kuda tu jugak
jauh tu nak gi bromo : )