IKLAN

Wednesday, 24 December 2008

Ulang Tahun Perkahwinan Miesha-Jept

Gambar-gambar Ahmadenijad dari usia 1 hari sehingga berusia 5 bulan

Hari ini merupakan hari ulangtahun perkahwinan saya dan suami iaitu 3 tahun. Sekejap jer dah 3 tahun usia perkahwinan kami. Kami dikurniakan seorang cahayamata lelaki yang diberi nama Ahmadenijad Al-Harits. Kenapa saya memilih nama Ahmadenijad? Saya akan menceritakan nya dan membuat karangan mengenai hal ini dilain masa...heeeheee. Secara ringkas, ramai yang tahu Ahmadinejad ialah nama seorang presiden Iran yang sangat saya kagumi iaitu Mahmoud Ahmadinejad. Malahan, suratkhabar beberapa hari nie ada menayangkan gambar Ahmadinejad dan Pak Lah di Taheran, Iran.

Paling suka tengok Ahmadenijad sedang tidur...

3 comments:

~SyaFini Rosli~ said...

Salam,

Selamat Ulangtahun, Maal Hijrah 1430H & Tahun Baru 2009. Rupa2nya Kak Emie pun ada blog. :) Fini pernah nmpk icon gmbr kat blog Ajik tp nick Amiesha, Fini x perasan. Salam perkenalan di dunia blog. Happy blogging n do keep in touch.

p/s: Mak Chik bru perasan ritu lupa nak pulangkan katalog, sibuk2 ms kenduri terlupa.

shahrose76 said...

Happy Belated Anniversary...yang 3 semoga kekal hingga ke syurga...andaikata diuji...bersabarlah dan banyak2 istigfar..

Nama anak miesha ni memang saya suka dan memang saya kagum dengan mohmoud ahmedinijad...dulu semasa belajar di Pakisatan saya ada ramai kawan2 orng Iran..MasyaAllah memang rupa paras mereka cantek2 sayangnya mereka bukan Sunnah tapi pengikut Islam Syiah..wallahualam

miesha said...

shahrose76: TQ mendoakan saya. Mengenai nama anak saya tu, memang saya pilih nama tersebut coz saya amat2 mengkagumi presiden Iran, bagusnya la kalau kita mendapat presiden macam tu.