IKLAN

Monday, 13 October 2014

Lamb Chop Pasta ... Yummmyyy 2014



Macam biasa laa kami kalau tak tau nak makan kat mana, maka pilihan kami hanya di Grato laaa. Sebelum nie, baru jeerr berapa hari kami makan kat sini jugak. Pada 13 Oktober 2014 ( Isnin), sekali lagi kami makan di Restoran 'The Grato', Seksyen 3 Tambahan, Bandar Baru Bangi. Tengok jer laaa gambar anak-anak yang menikmati makanan kat sini.


A'shadieeyah minum air sirap. Kami kalau gi kat sini suka dok kat luar kedai nie. Masa kami datang nie, hari baru jer lepas hujan. Sebab tuu laa nampak meja kayu nie basah sikit.



Ahmadenijad sedang menikmati 'Lamb Chop Pasta'. Ahmadenijad suka sangat masakan nie : )



Ahmadenijad, ummi dan abah ambil menu yang sama iaitu 'Lamb Chop Pasta Extra'. Memang berbaloiiii sangat...sedap dan berpatutan harganya. Jom makan kat sini... mari...mari...mariii








4 comments:

ijad said...

salam ziarah

dilabangiWORLD said...

GRATO pun jadi pilihan akak jugak miesha
harga menawan

CT Humairah said...

okay noteeeed.. seksyen 3 tambahan pula hehehe.. both lamb chop n pasta r my fav..
seksa jiwaaaa ku hahaha..

Mialia said...

wah mesti sedap ^_^
tapi saya kurang makan makanan western. hehe