IKLAN

Sunday, 16 November 2014

Anugerah KHAS

Hari Ahad 16 November 2014, Badan Kebajikan Guru di sekolah saya telah menganjurkan perlawanan bowling di Metro Point, Kajang. Seronok pulak bila dah bermain bowling bersama kawan-kawan. Walaupun, pada hari tu saya nie sakit sangat kepala. Tapi digagahi jugak laa bermain.



Ini dia hadiah yang disediakan pada hari perlawanan bowling, banyaknyer hadiah mesti syookkk punyer kalau menang ; )



 Ahmadenijad yang main I-Pad Mini kerana kebosanan menunggu ummi bermain. Penat dia bermain mini ipad, minta duit pula kat ummi nak gi urut. Amboiii sedap betuiii dia gi urut lak kat kerusi urut di belakang tuu : ) Ummi lak layan jer laa kehendaknya. Berapa kali mintak duit nak gi urut... aduhhh Ahmadenijad, cukup-cukup laa... dah tak der duit RM 1 ummi nie ; (


Bukan main lagi gaya Ahmadenijad angkat bola bowling. Berat katanya hihiii...



Ini antara para peserta yang mengikuti perlawanan bowling pada hari nie... hebat-hebat belaka semua ni hiihiii... Saya lak paling hebat laa asyik masuk longkang yer hahahaaa


Bersyukur jugak laa yer dapat jugak hadiah bowling untuk " ANUGERAH KHAS ( WANITA ) '        ~ 2014 ~

No comments: