IKLAN

Friday, 14 November 2014

JamuaN AkhiR TaHun ~ 2014 ~

Majlis persaraan 3 orang guru di sekolah saya diadakan pada satu hari iaitu pada 14 November 2014  ( Jumaat ). Majlis persaraan ini juga digabungkan dengan Hari Kanak-kanak.  Selesai majlis persaraan dan Hari Kanak-kanak, pada sebelah petangnya pula diadakan Jamuan Akhir Tahun 2014 di Bangi Golf Resort, Bandar Baru Bangi.

Hari nie, sakit kepala saya menjadi-jadi lak dari pagi sampai laa ke petang. Saya pulak jenis yang tak suka makan ubat, jadi tanggung laa sendiri yer huhuuuu. Mood nak makan pun macam tak lalu jer nak masuk ke dalam tekak, rasa tak berselera sangat. Makan pun sikit jer ; (


Nie kawan punya makanan, saya ambik gambar jer. Tak tahu apa namanya kuih nie, kuah tu adalah coklat, sedap jugak : )



Rojak buah beserta dengan buah-buahan, ditepi sebelah kanan tu adalah jeli kelapa. Sedapnya jeli kelapa tu : )




Ini pula adalah nasi goreng, spagetti, pizza dan fillet ikan bersalut tepung.



Mee kari pun sedap jugak : )
Banyak jugak makannya hahahaa



Bersama Puan Zainon Zainuddin (GPK Kurikulum) yang bersara pada hari ini. 


Alhamdulillah, Hadiah utama telah menjadi kepunyaan saya, hoooreeyyyy  



Dua hadiah yang telah diterima oleh saya, syukur Alhamdulillah. Tak disangka hari nie tuah datang bergolek-golek pulak : )





2 comments:

ros_reeza said...

Tahniah kak.. Tak sangka kam menang ;) memang sedap sedap makanan tu.. Nyum nyum

miesha said...

~ Ros_Reeza~
Tq. Alhamdulillah memang tak sangka sgt menang ; )